vineri, 10 octombrie 2014

Recenzie Miss Peregrine de Ramson Riggs

O insula misterioasă. Un orfelinat abandonat. O stranie colecţie de fotografii. O tragedie îl aruncă pe tânărul Jacob, în vârstă de doar şaisprezece ani, pe o insula izolată. Aici descoperă ruinele căminului “pentru copii deosebiţi” al domnişoarei Peregrine. Pe măsură de Jacob înaintează pe holurile şi prin dormitoarele parăsite, îşi dă seama că cei care s-au adăpostit cândva acolo au fost mai mult decât deosebiţi. Poate că nu întâmplător au fost trimişi într-un loc uitat de lume. Şi, oricât de bizar ar suna, ar putea fi încă în viaţă. Un roman fascinant, ilustrat cu fotografii tulburătoare, care-I va încânta pe adulţi, pe tineri şi pe toţi cei care vor să se bucure de o aventură în lumea umbrelor.

“Riggs jongleză cu măiestrie cu fantezia şi realitatea, proza şi arta fotografică, pentru a crea o poveste terifiantă, dar în acelaşi timp încântătoare.”Associated Press 

„O poveste frumoasă şi excentrică, care se distinge prin personajele bine construite, un spaţiu realist şi nişte monşti care îţi dau fiori.” Publishers Weekly 


My opinion:


If all the suns but ours collapsed tonight, how many lifetimes would it take us to realize we were alone? I had always known the sky was full of mysteries — but not until now had I realized how full of them the earth was. 

Multumesc librarie online Libris  pentru aceasta carte. Pe site-ul librarie online Libris gasiti o multitudine de carti  in limba romana , cat si carti in engleza
Oficial, cartea a devenit  preferata  mea din toate  cartile pe care le-am citit pana acum. Cand cineva o sa ma intrebe sa-i recomand o carte, acesta o sa fie prima care o sa-mi vina in minte.

Ma bucur enorm de mult ca s-a gasit cineva sa scrie o atfel de carte si mai ales ca a fost tradusa si la noi. Multumesc Doamne! Stiai ca de acesta am nevoie eu. 
Sunt fana a tot ce e horror si supranatural. Felul cum se imbina cele doua culturi este nemaipomenit si superb de trait. Ceea ce Ransom Riggs ne prezinta in aceasta carte este fantasic. Acesta poveste unicasi ne mai intalnita iti provoaca o stare de dependenta pura pentru genul horror. Asta numesc eu CARTE HORROR. Pe langa povestea magica in felul ei, intalnim in carte si acele imagini creepy de-a dreptul potrivite cu lecturarea carti.

Imi place enorm de mult varianta hardcover pe care cei de le Editura Art au scop-o. E ca si o micuta biblie a horrorului. Cand pui mana pe ea...oooo.. parca deschide o usa din care nu ai vrea sa mai pleci:


Actiunea carti se rezuma pur si simplu la cultul supranaturalului si nu pune atat de mult accent pe dragoste. Mai bine zis nu pune deloc. Ceea ce ii da un surplus de incredibilitate si fascinatie acestei carti.

Miss Peregrine este o carte pe care fanii genului horror TREBUIE sa o citesca. Si chiar daca nu sunteti adepti acestui gen, tot trebuie sa o incercati. O sa va schimbe viata aceasta carte. O sa va simtiti niste invingatori la sfarsitul lecturii. De ce? Cititi si o sa aflati.

"Mereu am stiut ca cerul e plin de mistere - dar abia acum am realizat cate existau si pe pamant."

Sper ca cei de la Art o sa  publice si volumul doi cat de curand! :)

Trailer Book:


Un comentariu:

  1. Hi hi ^_^ Super recenzia! Am citit și eu cartea și mi-a plăcut foarte mult. Probabil că dacă aș fi citit-o paperback, i-aș fi ridicat deja altar :)) M-au îngrozit imaginile acelea vechi și ciudate, însă, după părerea mea, au făcut ca lectura să devină și mai interesantă. Un mare plus pentru Art că au tradus-o așa, altfel cartea ar fi fost lipsită de farmec :)

    RăspundețiȘtergere