vineri, 28 februarie 2014

Recenzie Starters

SUPRAVIEŢUIREA ESTE DOAR ÎNCEPUTUL

O fată trebuie să facă o alegere cumplită.
Părinţii ei? Morţi.
Fratele ei? Bolnav.
Salvarea? Este posibilă... Cu preţul de a fi altcineva!
În cine poate să aibă încredere?
În nimeni.

Fanii seriei Jocurile foamei vor îndrăgi acest roman.

Bine aţi venit într-un Los Angeles al viitorului!
Un război biologic a decimat populaţia de vârstă medie. Au supravieţuit doar cei care apucaseră să fie vaccinaţi: tinerii şi bătrânii.
Callie, în vârstă de şaisprezece ani, descoperă Banca de Corpuri unde adolescenţii îşi închiriază trupurile adulţilor înstăriţi ce îşi permit luxul de a redeveni tineri.
Dar neurochipul ei funcţionează greşit, iar Callie ajunge să afle lucruri pe care nu trebuia să le ştie şi ia cunoştinţă de planul diabolic al Băncii de Corpuri...

 My opinion:


Am vazut de ceva timp cartea pe raftul bibliotecii din orasul meu. De fiecare data cand cautam ceva nou de citit, ca doar nu am destule carti cumparate necitite, faceam cumva si tot in fata raftului unde se afla acesta carte ajungeam. Fate?! Nhaaaa….  A trecut cateva luni ca eu sa o iau in sfarsit. Doar era pe raftul “Cartea Lunii”, asa ca trebuia si eu sa o citesc.


Ce parere am despre ea? O MY GOD! De ce naiba nu am citit-o mai devreme? Sunt idoata sau ce? O vad pe toate site-urile si blogurile ca fiind o carte nemaipomenita si eu ce fac… Dau ignore la toate aceste informatii.

Dar sa incepem cu inceputul:


Coperta. Doamne, pur si simplu o ador. Imi place foarte mult ca editura Trei a hotarat sa pastreze coperta. Chiar daca nu e chiar originala ( care chiar e bestiala) e pur si simplu superba. Nu cred ca pot sa-mi imaginez alta coperta la acesta carte. Si cum pentru mine coperta cartii este un process foarte important din subiectul carti, pot sa spun ca cartea m-a dat pe spate.

Actiunea. Cei care ati citit Jocurile foamei si Gazda, o sa fiti uimiti de o mie de ori mai mult. Este o perfecta combinatie intre cele doua lumi. Intotdeuna mi-a placut idea actiunii de tip razboi si inceperea ei cu o alta lume. Ca si cum ai dezbraca lumea de hainele strenturoase si calduroase si ai imbraca-o cu o noua haina sic si frumoasa, insa incredibil de rece.

Este o actiune foarte trista. Cand ajungi sa citesti si sa ajungi in miezul actiunii, te cuprinde o melancolie pentru protagonista cartii, insa aceea tristete este amplificata. De ce? Te face sa crezi ca tu insuti traiesti in aceea lume perfecta, si totusi distrusa. Perfecta pe dinafara si putrezita pe dinauntru.

Personajele. O sa le adori pur si simplu. O sa gasesti in Callie aceea parte a lui Katniss pe care nu ai vazut-o decat in ultimul volum al seriei Jocurile foamei. Poate nici atunci. Callie este o pura adolescenta, cu latura ei inca inocenta. Insa acesta trebuie suprimata, deoarece trebuie sa lupte nu doar pentru ea, ci si pentru fratiorul sau bolnav. Cate nu ai face pentru un membru al familiei tale? Lucrurile sunt nelimitate. Si ma bucur ca am putut sa vad  latura ei de sora si in acelasi timp de mama. Am putut sa vad latura aceea, ai ei, bataioasa si neinfricata. 


Blake… Of Blake… Aveam atatea sperante puse in el. Chiar daca actiunea nu s-a concentratat atat de mult pe “atractia” dintre el si Callie, m-am bucurat enorm de clipele petrecute intre cei doi. Pana am dat de final. Stiam ca ceva nu era in regula cu el. Pot sa spun ca m-a socat. Insa in sensul bun al cuvantului. Pentru ca credeam ca el este in spatele tuturor problemelor lui Callie. Ma bucur ca am aflat ca nu este asa.

Sfarsitul. Pot sa spun ca sfarsitul a fost unul pe masura. Asa cum ar trebui sa fie un sfarsit, din punctul meu de vedere. Nu pot sa spun ca sunt un mare fan al continuarilor si seriilor, insa acesta carte a fost perfect construita pentru un urmator volum. Si mai ales ca vreau sa aflu cine naiba este Batranul. Asta este singura mea preocupare. :) Ei bine, poate si cum va decurge noua relatie dintre Blake si Callie. 



Anyway, cei care nu ati citit inca cartea… Apucati-va de ea cat de curand. Nu faceti si voi la fel ca si mine. Nu fiti prosti, pentru ca merita sa umpleti creierul si imaginatia vostra cu o inca lume perfecta de citit, insa nu si de trait. :D

Cartea are 312 pagini, format 130 x 200, tip coperta paparback cu supracoperta si o puteti comanda de pe site-ul editurii TREI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu