vineri, 15 noiembrie 2013

My mail(8)

A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut acesta rubrica.Insa,desi am zis o ca las mai moale cu cumparatul cartilor,pentru ca am o gramada de carti necitite,nu m-am putut abtine.Mai ales cu asemenea reduceri.Insa sa lasam vorba de o parte si sa va arat cu ce mi-am mai completat biblioteca:


Profitand de pretul scazut,si mai ales ca nu am seria,trebuia sa mi-o iau.Deocamdata doar primele 4 volume.Restul trebuie sa apara:




Am profitat iar de reducerile de pe Libris,si mi-am luat:



Se pare ca elefant luna acesta a fost foarte darnica in privinta transportului,asa ca am colectat:
 Cum a aparut filmul,si vreau sa ma uit,am decis sa citesc cartea inainte :D


 Cartea acesta mi-o trebuia la facultate,asa ca din moment ce era la 4,95 de ce sa nu mi-o iau...







Cartea aceasta am cautat-o de ceva vreme si in sfarsit am gasit-o.Este o carte minunta.In curant receniza:


Acesta am prins-o la reducere la o librarie de la mine din oras.Doau la pret de una.Celelta nu pot sa o arat acum deorece e la o colega.Este vorba despre Inalte si Blonde.Am sa o arat in celalta postare:


Din Real:
Sunt foarte cum e acesta carte.Am citi descrierea si mi-a placut enorm de mult.Sper ca,cartea sa fie la fel.


Urmatoarele carti sunt de la biblioteca de la facultate,si au fost gratis.Este un program unde bibliotecarii in fiecare saptaman scot cateva cartii are sunt in foarte multe exemplare,iar studentii pot sa le iau acasa,de tot.Am fost asa de fericita.Cred ca am luat vreo 10 carti acasa.Bine,majoritatea trebuindu-mi la cursuri.Insa cateva sunt mai interesante:


Acesta chiar mi-a atras atentia,mai ales ca e sub forma unui jurnal,






Sunt foarte curioasa cum sunt.:D

Iar ultimele doua le-ma primit.Una castigata pe un blog,iar celalta pe Goodreads.Prima mea carte castigata pe Goodreads:



Deci,ce parere aveti?Uhhh multe,nu?Stati pe aproape pentru ca mai urmeaza.:))

Voi ce ati mai cumparat/primit?

Enjoy!




2 comentarii: